نامه خداحافظی پوچتینو با پاریسن ژرمن

نامه خداحافظی پوچتینو با پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - مائورسییو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پس از اخراج شدن از سمتش، با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی با هواداران این باشگاه خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، پوچتینو 50 ساله فصل گذشته نتوانست انتظارات ناصر الخلیفی و تماشاگران پی‌اس‌جی را برآورده کند. آن‌ها با این که به قهرمانی لیگ فرانسه رسیدند، اما در لیگ قهرمانان توسط رئال مادرید حذف شدند. این شکست باعث شد تا خیلی‌ها داستان پوچتینو با پاریس را تمام شده تلقی کنند و سرانجام چنین اتفاقی نیز افتاد. منابع فرانسوی از جمله اکیپ مدعی هستند که پوچتینو بابت کناره‌گیری‌اش از نیمکت پاریسن ژرمن حدود 10 میلیون یورو از ناصر الخلیفی غرامت خواهد گرفت، چون یک سال نیز از قرارداد سرمربی سابق تاتنهام باقی مانده بود. پوچتینو در سال 2021 پس از اخراج شدن از تاتنهام، هدایت پی‌اس‌جی را برعهده گرفت و در فصل 2020-21 نتوانست در رقابت با لیل به قهرمانی برسد، اما در فصل گذشته موفق شد با اقتدار قهرمان لیگ فرانسه شود.

به نقل از سایت گل، پوچتینو به پی‌اس‌جی و هوادارانش گفت: "می‌خواهم برای تمامی اعضای پاریسن ژرمن آرزوی موفقیت کنم. مالک، هیات مدیره، بازیکنان و دیگر اعضای تیم و هواداران."

"به ناصر الخلیفی - می‌خواهم از تو برای فرصتی که به من دادی تا دوباره عضوی از خانواده پی‌اس‌جی شوم، تشکر کنم. ما لحظات خیلی خوبی در کنار هم داشتیم و به پیروزی‌های بزرگی رسیدیم. خوشحالم که توانستیم با قهرمانی لیگ به کار خود به پایان دهیم که معنای خاصی برای من و خانواده‌ام داشت."

4416