رقیب جدید بارسلونا در جام خوان گمپر مشخص شد

رقیب جدید بارسلونا در جام خوان گمپر مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پیدا کردن رقیب برای بارسلونا در این تابستان برای رویارویی با این تیم در جام خوان گمپر تبدیل به یک حاشیه عجیب و غریب شده بود و اکنون بالاخره بارسلونا یک رقیب برای رویارویی در جام خوان گامپر پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا تیم آ اس رم به عنوان رقیب بارسلونا برای رقابت در جام خوان گمپر که یک بازی دوستانه مناسبتی است، انتخاب شده بود اما در نهایت شاگردان ژوزه مورینیو از بازی با بارسلونا انصراف دادند. اکنون تیم پوماس از مکزیک به عنوان رقیب جدید بارسلونا برای بازی در جام خوان گمپر معرفی شده است.

گفته شده بود که باشگاه آ اس رم از سوی ناصر الخلیفی، مالک قطری پی اس جی تحت فشار قرار گرفته است که با بارسلونا در جام دوستانه خوان گمپر بازی نکند چرا که بارسلونا از آن تیم هایی بود که حامی پروژه سوپرلیگ بود و همچنان هم به نوعی طرفدار این طرح است؛ همان طرحی که ناصر الخلیفی در نقطه مقابل آن ایستاد و با آن مخالفت کرد.

در نهایت تیم پوماس مکزیک به عنوان رقیب بارسلونا در جام خوان گمپر انتخاب شده است و باید دید که آبی و اناری ها در این تک بازی دوستانه و نمادین چه عملکردی خواهند داشت.

1470