مودریچ و بنزما بازیکنان بهتری نسبت به 7 سال پیش هستند

مودریچ و بنزما بازیکنان بهتری نسبت به 7 سال پیش هستند

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز هافبک رئال مادرید به تمجید از دو بازیکن باتجربه این باشگاه، لوکا مودریچ و کریم بنزما پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ و کریم بنزما با نمایش‌های درخشان خود در فصل گذشته باعث شدند تا لوس بلانکوس به دو قهرمانی جذاب لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برسد. اما حالا سن زیاد آن‌ها باعث شده تا هواداران این تیم نگران فصل آینده و ثبات این دو ستاره باشند. 

به نقل از آ اس، لوکاس وازکز در این رابطه گفت: "کریم 34 ساله و لوکا 36 ساله است، اما با این حال بیشترین دوندگی را در بازی‌ها دارند. آن‌ها بازیکنان بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شوند. چه کسی فکرش را می‌کرد که لوکا مودریچ در سن 36 سالگی بتواند در اکثر بازی‌ها به میدان برود؟ یا چه کسی فکر می‌کرد بنزما در سن 34 سالگی بتواند شماره 9 رئال مادرید باشد و چنین آمار فوق العاده‌ای از خود به جای بگذارد. او توانست در یک فصل 44 گل به ثمر براسند. این نشان می‌دهد که فوتبال دست‌خوش تغییرات شده است. بازیکنان بیشتر از گذشته به خودشان می‌رسند و حرفه‌ای تر هستند. لوکا مودریچ و کریم بنزما دو نمونه و الگو برای جوانان هستند. مودریچ 36 ساله بهتر از مودریچ 29 ساله است و همین موضوع برای کریم نیز صدق می‌کند."

4416