حمایت تمام‌قد سرمربی جدید پاریسن ژرمن از نیمار

حمایت تمام‌قد سرمربی جدید پاریسن ژرمن از نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاریسن ژرمن تاکید کرد که نیمار جونیور در برنامه‌های او برای فصل آینده حضور خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، در چند هفته اخیر شایعات زیادی مبنی بر خروج احتمالی نیمار از پارک دو پرنس به گوش رسیده و این اخبار باعث شده تا آینده او در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. منابع نزدیک به این باشگاه چند روز قبل ادعا کردند که قرارداد نیمار به صورت خودکار تا سال 2027 تمدید شده و این در حالی است که ناصر الخلیفی قصد داشت تا از شر این ستاره برزیلی و دستمزد سنگینش خلاص شود تا بتواند راحت‌تر بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد. 

به نقل از مارکا، به هر حال گالتیه انتظار دارد که نیمار فصل بعد را به عنوان بازیکن پاریسن ژرمن آغاز کند. او در این باره گفت: "نیمار یک بازیکن در سطح کلاس جهانی است و کدام مربی دوست ندارد چنین بازیکنی در اختیار داشته باشد؟ البته شما باید در تیم خود بالانس را رعایت کنید، اما من می‌دانم که چیزهایی که از او می‌خواهم و مطمئنم او نزد ما خواهد ماند. ما همیشه دوست داریم بهترین بازیکنان را در این باشگاه داشته باشیم."

"امباپه؟ به عنوان یک سرمربی فرانسوی، خوشحالم که او در این باشگاه ماند. این برای فوتبال فرانسه و باشگاه پی‌اس‌جی خیلی خوب است."

4416