پایان دور‌ نخست اردوی تیم‌ملی جوانان

پایان دور‌ نخست اردوی تیم‌ملی جوانان

پایگاه خبری فوتبالی- نخستین اردوی تیم‌ملی جوانان که با استعدادیابی و انتخاب نفرات اصلی تیم ملی همراه بو‌د، به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در ادامه تمرینات تیم‌ملی جوانان ملی پوشان پس از تمرین صبح، در نوبت بعد از ظهر هم یک‌ جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند.

تیم ملی‌جوانان استارت کار خود را با انتخاب ۶۰ نفر اغاز کرد که با نظر صمد مرفاوی سرمربی تیم، این نفرات به دو‌ گروه ۳۰ نفره تقسیم شدند تا کادرفنی با دقت بیشتری روند آمادگی آنان را زیر نظر بگیرند. گروه اولیه از تاریخ هشتم تا یازدهم تیرماه تمرینات خود را در دو‌‌ نوبت صبح و بعداز ظهر زیر نظر کادرفنی در مرکز ملی فوتبال انجام دادند.

سپس نوبت به گروه ثانویه رسید که از تاریخ دوازدهم تا چهاردهم زیر نظر کادرفنی روزی دو نوبت تمرین انجام دهند. آخرین جلسه تمرینی این دوره اردوی تیم ملی جوانان، امروز بعد از ظهر انجام شد. در ابتدای تمرین بازیکنانی که از تمرین نوبت صبح آسیب دیدگی یا کوفتگی عضلانی داشتند، توسط کادرفنی از تمرین کردن معاف شدند. سپس نوبت به گرم کردن عضلانی و کار با توپ رسید و بخش اصلی تمرین را فوتبال درون گروهی بین دو تیم سبز و قرمز تشکیل می‌داد.

در انتهای تمرین امروز صمد مرفاوی با تمامی بازیکنان به صورت گروهی صحبت‌های پایانی را انجام داد و نکات لازم را گوشزد کرد.

گفتنی است اسامی سی و یک بازيكن اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های پیش رو به زودی توسط سرمربی ‌ تیم‌ملی جوانان اعلام خواهد شد.

۴۱۵۴