مشخص شدن مبلغ بند آزادسازی هالند در 2024 و 2025

مشخص شدن مبلغ بند آزادسازی هالند در 2024 و 2025

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی در این تابستان با 60 میلیون یورو از دورتموند به منچسترسیتی پیوست اما رسانه های اسپانیا مدعی هستند که این بازیکن ممکن است در آینده ای نه چندان دور راهی رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی، مارکا مدعی است که در قرارداد هالند بندی وجود دارد که در سال 2024 می تواند با مبلغ 200 میلیون یورو جدا شود. این مبلغ یک سال بعد از آن یعنی در سال 2025 به 175 میلیون یورو خواهد رسید.

رئال مادرید فعلا تا سال 2024 روی بنزما حساب می کند اما بعد از آن مهاجم فرانسوی به زمان بازنشستگی خود خواهد رسید و رئال مادرید به دنبال جانشین برایش خواهد بود که هالند می تواند گزینه مناسبی به شمار برود.

هالند در قراردادهای قبلی خود با سالزبورگ و دورتموند هم بند آزادسازی گذاشته بود و به همین خاطر تعیین سرنوشتش دست خودش بود و به نظر می رسد که در مورد سیتی نیز همین بند را اعمال کرده تا سرنوشتش دست خودش باشد و اگر روزی قصد جدایی را داشت، بتواند راحت جدا شود.

ستاره نروژی انگیزه بالایی برای حضور در منچسترسیتی دارد اما بعد از سیتی می تواند راهی لالیگا شود تا پس از بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس تجربه حضور در یک لیگ بزرگ دیگر را هم به کارنامه خود اضافه کند.

4125