رونمایی مهاجم بارسلونا از چهره جدیدش؛ شبیه آنری!

رونمایی مهاجم بارسلونا از چهره جدیدش؛ شبیه آنری!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان بارسلونا پس از سپری کردن تعطیلات برای حضور در اردوی پیش فصل به تمرینات برگشتند تا آماده فصل جدید شوند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا خرید رایگان کسیه و کریستنسن را به عنوان اولین خریدهای تابستانی خود اعلام کرده است و پابلو توره جوان نیز زیر نظر ژاوی کار خواهد کرد. پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی همچنان یکی از مهمترین بازیکنان بارسلونا به شمار می رود که چهره وی در شروع تمرینات مورد توجه قرار گرفته است.

اوبامیانگ نسبت به فصل گذشته با چهره ای کاملا متفاوت در تمرین حضور پیدا کرد چرا که کل موهایش را تراشیده بود. و البته خیلی ها معتقدند که او با چهره جدیدش به تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه و مهاجم اسبق بارسلونا و آرسنال شباهت پیدا کرده است.

در حقیقت بسیاری از هواداران معتقد هستند که اوبامیانگ شبیه آنری شده است و جالب این که هر دوی آنها در آرسنال و بارسلونا بازی کرده اند. البته آنری در بارسا به اندازه دوران حضورش در آرسنال موفق نبود اما اگر ستاره گابونی در فصل آینده بتواند عملکردی مشابه دوران اوج آنری را داشته باشد، قطعا هواداران بارسلونا از حضور وی خوشحال خواهند شد. اوبامیانگ در زمستان گذشته با فسخ قراردادش با آرسنال به صورت رایگان راهی بارسلونا شد.

4125