سرپرست آلمان پیگیر وضع خط حمله مونیخی‌ها: مشتاق تماشای آن‌ها هستم!

سرپرست آلمان پیگیر وضع خط حمله مونیخی‌ها: مشتاق تماشای آن‌ها هستم!

پايگاه خبری فوتبالی - سرپرست تیم ملی فوتبال آلمان از وضعیت عناصر تهاجمی باشگاه بایرن مونیخ صحبت می‌کند و معتقد است که حضور مانه می‌تواند برای گنبری مشکل‌ساز باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت بیلد چاپ کشور آلمان، ماجرای تمدید قرارداد سرژ گنبری، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ با مدیران این تیم آلمانی حواشی زیادی را پیرامون خود ایجاد کرده است. خبرنگار نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان در خبر چند روز گذشته خود، تمدید قرارداد یا اتمام کار و خروج سرژ گنبری در بایرن مونیخ را با وضعیت روبرت لواندوفسکی مرتبط دانست.

اولیور بیرهوف، ستاره سابق خط حمله تیم ملی فوتبال آلمان که هم‌اکنون نیز به عنوان سرپرست مانشافت انجام وظیفه می‌کند هم چند روز پیش در یک مصاحبه به وضعیت سرژ گتبری، وینگر تیم ملی آلمان در باشگاه بایرن مونیخ واکنش نشان داد. سرپرست مانشافت به خبرنگار نشریه آلمانی اشپورت بیلد گفت: "حضور سادیو مانه در بایرن مونیخ می‌تواند برای سرژ گنبری مشکل ساز باشد. مخصوصا که در آستانه جام جهانی هستیم و بازیکنان سطح بالای زیادی داریم. همه بازیکنان آلمان می‌خواهند بازی کنند و از تک تک دقایق بهره ببرند. طبیعتا رقابت برای سرژ گنبری سخت شده و من مشتاقم ببینم وضعیت آن‌ها در خط حمله چگونه می‌شود."

لازم به ذکر است که قرارداد سرژ گنبری با مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان فقط تا فصل تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی یعنی تنها یک سال دیگر اعتبار خواهد داشت.

هم‌چنین گفتنی است که وضعیت تمدید قرارداد سرژ گنبری با مقامات باشگاه بایرن مونیخ پیچیده شده و این بازیکن از پذیرفتن پیشنهاد مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان در این خصوص تا کنون سر باز زده است. گفته می‌شود که در صورت جدایی وینگر ملی‌پوش آلمانی از جمع باواریایی‌ها، رئال مادرید اسپانیا مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.

9404