رونمایی رسمی پی‌اس‌جی از مربی جدیدش

رونمایی رسمی پی‌اس‌جی از مربی جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که همه در هفته های پیش می دانستند، کریستوف گالتیه مربی 55 ساله فرانسوی به عنوان سرمربی جدید پی اس جی انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که پی اس جی نتوانست نظر مثبت زین الدین زیدان را جلب کند، تصمیم گرفت که به سراغ یک مربی بومی برود. تجربه ناموفق آنها در استخدام مربیانی نظیر پوچتینو و توخل باعث شد تا به سراغ گالتیه بروند که اولین مربی فرانسوی از زمان بلان تا کنون است. گالتیه که فصل گذشته در نیس فعالیت می کرد، به لطف آشنایی قدیمی با لوئیز کمپوس هدایت پی اس جی را به عهده گرفت. گالتیه به تفکرات دفاعی خود شناخته می شود اما قطعا در پی اس جی همه از او انتظار نمایشی هجومی را دارند.

گالتیه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در کنار ناصر الخلیفی گفت:"همه با هم تلاش می کنیم تا هواداران را خوشحال تر کنیم. تنها کار کردن مشکل است اما وقتی کنار هم هستیم، قدرتمندتر خواهیم بود. با لوئیز کمپوس صحبت های زیادی داشتم تا بازیکنان را برای حضور در تیم خود متقاعد کنیم. اعتماد به نفس بالایی داریم. شغل مربیگری شغلی مبتنی بر اشتیاق و هیجان است. هیچ جایی بهتر از پی اس جی برای کسب موفقیت وجود ندارد."

گالتیه قراردادی دو ساله را تا تابستان 2024 با پی اس جی امضا کرده است.

4125