دلخوری بایرن‌مونیخ از تولیسو: او تمام حقایق را نگفت!

دلخوری بایرن‌مونیخ از تولیسو: او تمام حقایق را نگفت!

پایگاه خبری فوتبالی - کورنتین تولیسو پس از پنج فصل حضور در جمع باواریایی‌ها سرانجام تابستان امسال مونیخ را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، کورنتین تولیسو، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه و بازیکن باشگاه بایرن مونیخ که در سال 2017 میلادی رکورد نقل و انتقالاتی این تیم آلمانی را شکسته بود، در سالیان اخیر درگیر آسیب‌دیدگی‌ها و مصدومیت‌های مختلفی شده بود.

با پایان یافتن قرارداد کورنتین تولیسو با باواریایی‌ها، مدیریت باشگاه آلمانی بایرن مونیخ دیگر علاقه‌ای به تمدید قرارداد با اين بازيكن فرانسوی نشان نداد و این بازیکن رقابت‌های فصل آینده را در تیم المپیک لیون در کشور خودش فرانسه حضور خواهد داشت. کورنتین تولیسو اما در مصاحبه‌ای از رفتار مدیران تیم آلمانی و به خصوص حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بوسنیایی این باشگاه مونیخی انتقاد کرد و مدعی شد که مسئولان باشگاه خیلی دیر و بعد از معطلی زیاد، موضوع عدم تمدید قرارداد با این بازیکن را به او اعلام کرده‌اند.

اما حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بوسنیایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان این موضوع را قبول ندارد و می‌گوید که کورنتین تولیسو تمامی حقایق را به زبان نیاورده است و می‌گوید: "من این حرکت او را نفهمیدم. ما در دو ماه گذشته چندین مرتبه با او گفت‌وگو داشتیم. باشگاه بایرن مونیخ آلمان همیشه به او ایمان دارد. سعی کردم به او توضیح دهم که وقتی یک بازیکن در طول سه سال فقط سی درصد از بازی‌ها را آماده است و بقیه مواقع را مصدوم بوده است، برنامه‌ریزی‌ها برای او دشوار می‌شود. این درخواست خود او بود که در آخرین بازی گلی دریافت نکند. ما هم با او با موافقت کردیم."

9404