ستاره یانگ بویز و آقای گل لیگ سوئیس به تیم آلمانی می‌آید

ستاره یانگ بویز و آقای گل لیگ سوئیس به تیم آلمانی می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی، به نظر می‌رسد که یونیون برلین جانشین آوونی را پیدا کرده است و آقای گل لیگ سوئیس به بوندس‌لیگای آلمان می‌آید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، سوال روز در فوتبال باشگاه‌های آلمان این است که آیا جوردن سیباتچو خرید ارزشمندی خواهد شد؟ چند روز پیش یونیون برلین خبر فروش تایوو آوونی به باشگاه ناتینگهام فارست انگلستان را رسما منتشر کرد. مهاجم گلزن و ستاره اصلی تیم اورس فیشر در انتقالی به مبلغی معادل رقم بیست میلیون یورو راهی باشگاه انگلیسی ناتینگهام فارست شد تا گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه آلمانی را به نام خود به ثبت برساند.

حالا به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان باشگاه پایتخت‌نشین یونیون برلین جانشین تایوو آوونی را پیدا کرده باشند. به نقل از خبرنگار نشریه اشپورت آینس آلمان، جوردن سیباتچو از باشگاه یانگ بویز سوئیس در رادار ژرمن‌ها قرار گرفته است. مهاجم بیست و شش ساله و آمریکایی در رقابت‌های فصل گذشته با به ثمر رساندن تعداد بیست و دو گل موفق شد تا عنوان آقای گلی لیگ سطح اول فوتبال سوئیس را از آن خود کند. او مجموعا در تعداد چهل و پنج مسابقه موفق شد که بیست و هفت گل به ثمر برساند و از دید مسئولان و کارشناسان، بهترین بازیکن تیمش بود.

مهاجم یکصد و نود سانتی‌متری باشگاه سوئیسی یانگ بویز چیزی در حدود شش میلیون یورو برای یونیون برلین هزینه در بر خواهد داشت. این بازیکن با این رقم انتقال، تبديل به دومین خرید گران‌قیمت این باشگاه شده و در تاریخ این تیم باقی خواهد ماند.

9404