دو بازیکن تیم ملی آلمان در لیست خرید میلان قرار دارند

دو بازیکن تیم ملی آلمان در لیست خرید میلان قرار دارند

پايگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی، دو بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان در فهرست خرید مقامات و مدیران باشگاه آث میلان ایتالیا قرار دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، تیلو کئرر و یولیان دراکسلر، دو ملی‌پوش فوتبال آلمان هم‌چنان به انتقال به تیم‌های مختلفی لینک می‌شوند. طبق این گزارش و بر همین اساس، به نظر می‌رسد که مدیران و مسئولان باشگاه آ ث میلان ایتالیا سه بازیکن از باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن را زیر نظر دارد.

مطابق این گزارش از خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، عبدو دیالو، یولیان دراکسلر و تیلو کئرر در رادار مقامات و مدیران روسونری به عنوان قهرمان لیگ سری آ ایتالیا قرار دارند. خبرنگار این نشریه ایتالیایی در این گزارش خود این چنین عنوان می‌کند که مقامات و مسئولان باشگاه آث میلان هنوز ارتباطی با این بازیکنان یا نمایندگان، ایجنت ها و مدیران برنامه‌های آن‌ها برقرار نکرده و حتی مذاکراتی هم در این رابطه انجام نشده است.

با این اوصاف، خبرنگار این نشریه ایتالیایی معتقد است که یولیان دراکسلر، هافبک ملی‌پوش آلمانی باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن جذاب‌ترین اسم در فهرست مقامات و مدیران آث میلان ایتالیا به حساب می‌آید. قرارداد یولیان دراکسلر با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه تا سال ۲۰۲۴ میلادی اعتبار خواهد داشت و چند باشگاه آلمانی نیز در ماه‌های گذشته به این بازیکن لینک شده و گزینه‌ در اختیار گرفتن و خرید این ملی‌پوش آلمانی از تیم پایتخت‌نشین فرانسوی عنوان شده‌اند.

9404