علیرغم حضور در اولین تمرین پرسپولیس؛ خانبان باید تیم ملی را انتخاب کند

علیرغم حضور در اولین تمرین پرسپولیس؛ خانبان باید تیم ملی را انتخاب کند

پایگاه خبری فوتبالی- آیا آنالیزور پرسپولیس، حضور در کادر فنی تیم ملی را انتخاب کرده است؟

به گزارش فوتبالی، مهرداد خانبان  که در اردوی قطر همراه تیم ملی بود تا اینگونه بین حضور در تیم ملی و پرسپولیس، اولی را انتخاب کرده باشد، در اولین جلسه تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور داشت و در کنار سایر اعضای کادر فنی قرمزها لباس مربیگری را بر تن کرد تا این سوال به وجود بیاید که تکلیف او چه می‌شود و آیا او از همکاری با اسکوچیچ انصراف داده یا اینکه بر خلاف باقری، خانبان مشکلی برای حضور همزمان در تیم ملی و پرسپولیس ندارد.

در چنین شرایطی سفر خانبان به قطر برای حضور در سمینار فیفا نشان داد که او کماکان به همکاری‌‌اش با تیم ملی ادامه خواهد داد و با توجه به صحبتهای امروز عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، خانبان به احتمال بسیار زیاد، دیگر در کنار پرسپولیس نخواهد بود.

بهرام رضاییان گفته است: صراحت به او اعلام کردیم بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کند. اسکوچیچ اعلام نیاز کرده، پرسپولیس و تیم‌های دیگر همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌اند، ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد. ان‌شاءالله او تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب می‌کند، در آخرین اردو خانبان به تیم ملی اضافه شد و با اسکوچیچ هماهنگ بود، اما سیاست فدراسیون فوتبال این است که با هر مربی‌ای که همکاری می‌کند فقط در تیم ملی باشد تا شک و شبهه‌ای به وجود نیاید."

7655