چهار بازیکنی که یوونتوس با پول فروش دلیخت می‌خرد

چهار بازیکنی که یوونتوس با پول فروش دلیخت می‌خرد

پایگاه خبری فوتبالی - یک ماه و نیم تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است و باشگاه ها سخت برای تقویت ترکیبشان تلاش می کنند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس پس از دو فصل ناکام می خواهد دوباره قدرت خود را به فوتبال ایتالیا نشان بدهد که برای این کار نیاز به تقویت ترکیبشان دارند. البته فعلا یووه به خصوص در خط دفاعی تضعیف شده چرا که کیلینی راهی لس آنجلس اف سی شده و ماتیس دلیخت نیز احتمالا جدا می شود. مدافع هلندی برای تمدید به توافق نرسیده است و بایرن مونیخ و چلسی جویای شرایط او هستند. یووه امیدوار است که از فروش دلیخت مبلغی در حدود 100 میلیون یورو درآمدزایی کند چرا که بازیکن سابق اژاکس همچنان از آینده دارترین مدافعان دنیا شناخته می شود.

مدیران یوونتوس در حال حاضر برای پول فروش دلیخت هم برنامه ریخته اند. کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که آنها به دنبال جذب دو دفاع میانی، یک هافبک و یک مهاجم هستند. گابریل ماگالیائش از آرسنال و بنوا بادیاشیل از موناکو گزینه های آنها در خط دفاعی هستند در حالی که لئاندرو پاردس از پی اس جی نیز می تواند برای خط هافبک جذب شود و مکمل لوکاتلی در میانه زمین باشد. آنها در خط حمله نیز در نظر دارند که زانیولو را به عنوان رقیب و مکمل ولاهوویچ از رم بخرند.

البته قیمت این چهار بازیکن بیش از صد میلیون یورو خواهد بود اما یووه می تواند از پول فروش دلیخت استفاده کند تا هزینه این انتقال ها را تامین کند.

4125