احتمال بازگشت ستاره آمریکایی چلسی به دورتموند چقدر است؟

احتمال بازگشت ستاره آمریکایی چلسی به دورتموند چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - آیا کریستین پولیشیچ به عنوان ستاره آمریکایی خط حمله آبی‌های لندنی به باشگاه سابقش در بوندس‌لیگای آلمان یعنی بروسیا دورتموند باز می‌گردد؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت آینس چاپ کشور آلمان و همین‌طور مطابق شنیده‌ها از نشریات مختلف اروپایی، کریستین پولیشیچ، بازیکن تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا و ستاره کنونی خط حمله باشگاه چلسی انگلستان اخیرا به بازگشت به باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند لینک شده بود. اما هافبک - مهاجم بیست و سه ساله و ملی‌پوش آمریکایی چلسی انگلیس که در فصل تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی بوندس‌لیگا را به مقصد لیگ برتر فوتبال جزیره ترک کرد، در حال حاضر در برنامه‌های مدیران و مسئولان باشگاه زردپوشان بروسیا دورتموند آلمان قرار ندارد.

پاتریک برگر از نشریه اشپورت آینس آلمان، خبر بازگشت کریستین پولیشیچ به جمع زنبورهای زردپوش بروسیا دورتموند را رد کرد. خروج زودهنگام کریستین پولیشیچ آمریکایی از باشگاه انگلیسی چلسی بعید به نظر نمی‌رسد؛ زیرا که قرارداد این بازیکن ملی‌پوش و آمریکایی تا سال ۲۰۲۴ میلادی با مقامات آبی‌های لندنی اعتبار خواهد داشت اما مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان با توجه به رقم انتقال و البته مبلغ دستمزد این بازیکن آمریکایی، در حال حاضر به انجام این خرید و نهایی کردن این معامله فکر نمی‌کند. بنا بر ادعای خبرنگار نشریه اشپورت آینس آلمان، کریستین پولیشیچ، ملی‌پوش آمریکایی چلسی انگلستان در حال حاضر در برنامه‌های مقامات و مدیران باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند قرار ندارد و شایعات مختلف فقط در حد همان شایعه هستند.بببوو[شؤشش

مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان از فروش کریستین پولیشیچ مبلغی در حدود رقم شصت و چهار میلیون یورو به دست آورد. وینگر ملی‌پوش و آمریکایی چلسی با این تیم در سال ۲۰۲۱ میلادی فاتح جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد. این بازیکن در حال حاضر بازیکن ثابت توماس توخل در تیم چلسی نیست و شاید خروج این ملی‌پوش آمریکایی که در رقابت‌های جام جهانی سال آینده نیز از حریفان و رقبای تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود، محتمل باشد.

9404