مذاکرات بی‌نتیجه با اسدی این بازیکن را از پرسپولیس دور می‌کند

مذاکرات بی‌نتیجه با اسدی این بازیکن را از پرسپولیس دور می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای تداوم حضور رضا اسدی در این تیم هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.                                    

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که خواهان تداوم حضور رضا اسدی در پرسپولیس است. این موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مدیر برنامه‌های اسدی انجام دهند اما این مذاکرات هنوز به سرانجام نرسیده است

از آنجایی که اسدی فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت، به همین دلیل مسئولان این باشگاه رقم پیشنهادی به این بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حدود 4،5 میلیارد تومان اعلام کردند که نسبت به رقم قرارداد این بازیکن از فصل پیش کمتر است. این موضوع باعث شده تا مذاکرات نتیجه مشخصی نداشته باشد و به همین دلیل وضعیت رضا اسدی برای ادامه حضور در پرسپولیس نامشخص است.

مدیر برنامه‌های اسدی خواهان رقم بالاتری شده، اما باشگاه پرسپولیس زیر بار این رقم نرفته و اعلام کرده که بیشتر از این مبلغ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌تواند برای اسدی بپردازد. عملکرد ضعیف رضا اسدی در پرسپولیس فصل گذشته باعث شده تا پرسپولیس رقم زیادی برای قرارداد این بازیکن نپردازد.

با این همه همچنان مذاکرات ادامه دارد و قرار است امروز مدیر برنامه‌های اسدی با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام دهد تا بلکه بتواند رقم پیشنهادی پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا ببرد. در تمرینات پرسپولیس هم که چند روزی است آغاز شده اسدی همچنان حضور ندارد. باید دید که درنهایت این مذاکرات به کجا خواهد رسید اما هرچه که هست باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن 10 میلیارد تومان نخواهد پرداخت!

9719