علاقه میلان به جذب مدافع جوان انگلیسی‌ها و تکرار پروژه موفق توموری درباره او

علاقه میلان به جذب مدافع جوان انگلیسی‌ها و تکرار پروژه موفق توموری درباره او

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، مدیریت باشگاه میلان برای تکرار سناریوی طلایی جذب توموری از چلسی، به سراغ کولویل نوزده ساله از لیگ دسته یک فوتبال انگلستان رفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه توتومرکاتو وب، مدیریت روسونری در تلاش است تا انتقال موفق فیکایو توموری از باشگاه چلسی انگلیس را یک مرتبه دیگر تکرار کند و آن‌ها این بار به سراغ لِوی کولویل رفته‌اند. این مدافع میانی جوان و نوزده ساله از یک دوران حضور قرضی بسیار ارزشمند همراه با باشگاه هادرزفیلد انگلیس به عنوان فینالیست پلی‌آف رقابت‌های چمپیونشیپ یا همان دسته یک کشور انگلیس بازگشته است.

لوی کولویل 30 حضور برای این تیم اهل یورکشایر داشته است اما مقامات و مدیران باشگاه چلسی باید در رابطه با آینده این مدافع پتانسیل‌دار تصمیم‌گیری کنند؛ مدافعی که به باور بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های کشور انگلیس می‌تواند به یک مدافع کامل انگلیسی در تیم ملی کشورشان یعنی سه شیرها تبدیل شود.

صفی از باشگاه‌های لیگ برتری وجود دارند که علاقه‌مند به جذب و به خدمت گرفتن این بازیکن جوان هستند اما در فوتبال کشور ایتالیا نیز علاقه‌مندانی برای این جوان نوزده ساله وجود دارند که در صدر آن‌ها، ریکی ماسارا، مدیر ورزشی باشگاه آث میلان قرار گرفته است که یک هوادار پر و پا قرص برای این بازیکن جوان محسوب می‌شود.

باید دید آیا مدیریت باشگاه میلان می‌تواند سناریوی جذب فیکایو توموری از چلسی را یک مرتبه دیگر تکرار کند یا خیر؛ همان‌طور که مقامات و مدیران تیم‌های ایتالیایی دیگر همانند آتالانتا و ناپولی نیز تمایل به جذب و به خدمت گرفتن این مدافع جوان و خوش آتیه دارند.

9404