واگذاری امتیاز لیگ برتری فوتسال سپاهان

واگذاری امتیاز لیگ برتری فوتسال سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سازمان لیگ فوتسال از واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری سپاهان به یک تیم تهرانی خبر داد.

به گزارش فوتبالی، آرش جابری جابری با بیان اینکه فصل جدید لیگ برتر فوتسال از روز پنج‌شنبه، بیست و سوم تیرماه سال جاری با بازی افتتاحیه در اصفهان آغاز خواهد شد، ابراز کرد: دیروز در جمع اعضای هیئت رئیسه نامه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبنی بر اعلام واگذاری تیم فوتسال سپاهان به سفیر گفتمان تهران ارسال شد که با جمیع جهات و بخاطر حفظ شاکله لیگ و همچنین با توجه به اینکه استان تهران بخاطر پایتخت بودن نمی‌تواند بدون تیم باقی بماند و از سوی دیگر سفیر گفتمان وارد عمل شده بود، هیئت رئیسه این انتقال را پذیرفت و این تیم رسما جانشین سپاهان شد.

او در واکنش به اینکه چرا این تیم در اصفهان نمانده است، ابراز کرد: وقتی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان می گوید هیچ باشگاهی در استان نمی تواند امتیاز سپاهان را خریداری کند و از سوی دیگر تهران بدون نماینده مانده بود، این مشکل حل شد و این تیم در فصل جدید با نام سفیر گفتمان تهران بازی خواهد کرد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال یادآور شد: تیم زندی‌بتن کلاردشت با همان نام و مدیریت مسابقات خود را در شهرستان نوشهر برگزار خواهد کرد.

جابری در واکنش به اینکه تیم فوتسال فردوس قم از لیگ برتر انصراف داده است یا خیر، گفت: تیم فردوس قم در مسابقات حضور خواهد داشت و فرآیند کار را انجام می‌دهیم.

۴۱۵۴