اولین صحبت‌های ستاره برزیلی پس از پیوستن به آرسنال

اولین صحبت‌های ستاره برزیلی پس از پیوستن به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ژسوس ستاره برزیلی جدید آرسنال اعتراف کرد که میکل آرتتا فاکتور مهمی در پیوستن او به این باشگاه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز دوشنبه توپچی‌های لندن خرید گابریل ژسوس با رقم 45 میلیون پوند را به صورت رسمی اعلام کردند و بدین ترتیب این مهاجم در فصل آینده با شماره 9 در ترکیب آرسنال بازی خواهد کرد. او پس از پیوستن به این باشگاه گفت: "من و آرتتا کمی راجع به باشگاه، بازیکنان، پروژه و آینده این باشگاه صحبت کردیم. من صد در صد به میکل ایمان دارم. او مربی خوبی است و قبلاً نیز سابقه کار کردن با وی را داشته‌ام."

"میکل در سیتی خیلی به من کمک کرد. همیشه بعد از تمرینات با یک دیگر صحبت می‌کردیم. او یک انسان باهوش و همچنین مربی قابلی است. در زمان کودکی من آرسنال را به خاطر تیری آنری دنبال می‌کردم. وقتی مقابل آرسنال به میدان رفتم، نگاهی به ورزشگاه امارات انداختم و باید بگویم که اتمسفر خیلی خوبی در این استادیوم برقرار است و حالا بی صبرانه منتظر بازی کردن در این تیم هستم. خیلی خوشحالم که به این باشگاه آمدم. از همان روز اول می‌دانستم که می‌توانم روزی برای آرسنال بازی کنم. برخی از مربیان و بازیکنان، مخصوصاً برزیلی‌ها را می‌شناسم."

4416