به‌خاطر گواردیولا به منچسترسیتی پیوستم

به‌خاطر گواردیولا به منچسترسیتی پیوستم

پایگاه خبری فوتبالی - کالوین فیلیپس خرید جدید منچسترسیتی عنوان کرد پپ گواردیولا دلیل اصلی او برای پیوستن به این باشگاه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش سیتیزن‌ها رسماً اعلام کردند که کالوین فیلیپس را با مبلغ 42 میلیون پوند به خدمت گرفته‌اند و قرار است او جانشین فرناندینیو در اتحاد شود. فیلیپس پس از عقد قرارداد به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: "احساس بسیار خوبی دارم. بالاخره توانستیم همه چیز را جفت و جور کنیم و حالا رسماً بازیکن منچسترسیتی هستم."

"چند فصل گذشته در لیدز یونایتد برای من تجربه فوق العاده‌ای بود. توانستم به ترکیب تیم ملی انگلیس راه پیدا کنم و کاملا قدردان زحمات این باشگاه هستم. حالا می‌خواهم با برداشتن قدمی بزرگ، خودم را امتحان کنم. به باشگاهی آمدم که بازیکنان باکیفیت و مربی بزرگی دارد. طوری که آن‌ها بازی می‌کنند و توپ را به گردش در می‌آوردند واقعا جذاب است."

"اولین دیدارم با پپ در اکتبر 2020 اتفاق افتاد. ما با سیتی 1-1 مساوی کردیم. بازی مهمی برای ما بود. بعد از بازی پپ به سراغ من آمد و با یک دیگر دست دادیم. به لرزش افتاده بودم، اما فقط توانستم لبخند بزنم. همیشه دوست داشتم زیر نظر مربی چون پپ گواردیولا کار کنم. فکر می‌کنم قرار است چیزهای زیادی از او یاد بگیرم."

4416