قابی دیدنی از زیدان و رونالدو؛ از 2006 تا 2018

قابی دیدنی از زیدان و رونالدو؛ از 2006 تا 2018

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو به عنوان دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می شوند چرا که کار هایی که هر دوی آن ها در زمین فوتبال انجام داده اند و افتخاراتی که کسب کرده اند، خاص و ویژه است.

به گزارش فوتبالی، زیدان و کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2006 با هم روبرو شده اند؛ جایی که کریستیانو رونالدو هنوز یک بازیکن جوان بود و استعداد نوظهوری بود که در ابتدای دوران درخشش خود قرار داشت. اما در سوی دیگر، زین الدین زیدان در انتهای مسیر دوران حرفه ای خود قرار داشت چرا که آن جام جهانی آخرین روز های دوران بازیگری او بود و زیدان پس از جام جهانی 2006 بود که کفش های خود را آویخت.

دیدار فرانسه و پرتغال در نیمه نهایی جام جهانی 2006 بود، فرانسه در آن بازی با نتیجه یک بر صفر پرتغال را برد و راهی فینال شد. اما در فینال به ایتالیا باخت و قهرمان نشد.

دست سرنوشت سال ها بعد دوباره زیدان و رونالدو را کنار هم قرار داد؛ این بار در رئال مادرید و در قامت سرمربی و بازیکن. زیدان بین سال های 2016 تا 2018 هدایت رئال مادریدی را بر عهده داشت که رونالدو هم در آن توپ می زد و آن تیم فوق العاده توانست سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

1470