هواداری که با مسی عکس گرفت اما اسمش را نمی‌دانست!

هواداری که با مسی عکس گرفت اما اسمش را نمی‌دانست!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به پایان تعطیلاتش رسید و برای دومین فصلش در پی اس جی و حضور در جام جهانی قطر آماده می شود.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر اما ویدیوی یک هوادار از مسی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. در حقیقت یک زن جوان آرژانتینی با لئو عکس گرفته اما به نظر می رسد که اسم این ستاره را نمی داند!

یک کاربر توییتری که برای حضور در کنسرت دیوید گتا به ایبیزا سفر کرده بود، وقتی که مسی و لوئیز سوارز به همراه همسرانشان را می بیند، از آنها فیلم می گیرد و می گوید:" باورم نمی شود! برای کنسرت دیوید گتا آمده بودم و ببینید با چه کسانی مواجه شدم. لئوناردو مسی دوستت دارم. آنتونلا تو فوق العاده ای."

در حقیقت اسم اصلی مسی، "لیونل" است و نه "لئوناردو" که به صورت اختصاری "لئو" نامیده می شود اما به نظر می رسد که این هوادار مرتکب اشتباه فاحشی شده و اسم درست مسی را نمی دانسته است!

اشتباه این هوادار باعث شد تا در شبکه های اجتماعی وایرال شود و گاف وی بیش از 600 هزار بار در شبکه های اجتماعی دیده شد. البته به نظر می رسد که این ماجرا چندان هم برای این هوادار بد نشد چرا که تعداد هوادارانش در شبکه های اجتماعی با سرعت بالایی افزایش پیدا کرد.

4125