عکس؛ دو ستاره بارسلونا با لبخند آماده فصل جدید

عکس؛ دو ستاره بارسلونا با لبخند آماده فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حالی فصل 23-2022 را آغاز کرد که ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان آماده اولین فصل کامل خود در تیم کاتالان می شود که پدری و آنسو فاتی دو ستاره بارسلونا با لبخند در اولین روز تمرینی عکس گرفتند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در فصل گذشته در میانه فصل جانشین کومان شد که نتوانست نمایش خوبی کسب کند. در حقیقت هر چند که بارسلونا به لطف خریدهای زمستانی خود نظیر اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترائوره در مقطعی از فصل بهتر شده بود اما حذف از لیگ اروپا توسط آینتراخت فرانکفورت برای این تیم مثل یک شوک بود چرا که مانع از رسیدن به رویایشان و اتمام فصل با کسب جام شد.

ژاوی اما برای فصل پیش رو انگیزه های بیشتری دارد. بارسلونا هنوز با معماهای زیادی مواجه است چرا که خریدهای مهم این تیم نظیر روبرت لواندوفسکی و برناردو سیلوا هنوز نهایی نشده است اما در هر صورت بارسایی ها آماده تور پیش فصل هستند. بارسلونا پس از آغاز تمرینات در اسپانیا قرار است که راهی آمریکا شود تا در آن جا با اینتر میامی، رئال مادرید و یوونتوس بازی کند. تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لاس وگاس قطعا یکی از جذاب ترین بازیهای پیش فصل است چرا که رئالی ها خیلی دوست دارند که انتقام شکست سنگین مقابل بارسلونای ژاوی در برنابئو را بگیرند. 

4125