عضلانی‌تر شدن هیکل هافبک چلسی در تعطیلات

عضلانی‌تر شدن هیکل هافبک چلسی در تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - لئون گورتسکا هافبک بایرن مونیخ در طول وقفه بازیها در سال 2020 به خاطر کرونا از فرصت استفاده کرد تا با عضلانی تر شدن هیکلش همه را شگفت زده کند.

به گزارش فوتبالی، گورتسکا با رژیم غذایی و تمرینات سفت و سخت توانست از نظر عضلانی شدن، عملکرد و کیفیت بهبود چشمگیری داشته باشد. در این تابستان نیز میسون مونت انگلیسی به نظر می رسد که از گورتسکا الگو گرفته است.

هافبک چلسی از فرصت تعطیلات تابستانی استفاده کرده است تا هیکلش را عضلانی تر کند و نسبت به فصل گذشته شرایط بدنی بسیار بهتری دارد و همین مسئله توجه کاربران را در شبکه های اجتماعی جلب کرده است. در حقیقت تصاویری که از مونت در هفته های اخیر منتشر شده، هیچ شباهتی به فصل قبل ندارد و به نظر می رسد که این بازیکن به خوبی توانسته عضلاتش را تقویت کند و هیکل بهتری داشته باشد.

مونت 23 ساله می داند که در دنیای فوتبال شرایط بدنی خیلی اهمیت دارد و به همین خاطر از این حیث تصمیم گرفته است که به شکل قابل توجهی عضلاتش را تقویت کند که به نظر می رسد که از این حیث موفق بوده است. حالا مدافعان حریف در فصل آینده با بازیکنی متفاوت مواجه خواهند شد چرا که میسون هیکل متفاوتی خواهد داشت.

4125