حضور یکی از خریدهای تابستانی منچستریونایتد در کمپ تمرینی

حضور یکی از خریدهای تابستانی منچستریونایتد در کمپ تمرینی

پایگاه خبری فوتبالی - تایرل مالاسیا در زمین تمرین منچستریونایتد حضور پیدا کرد تا در دومین بخش از تست پزشکی خود پیش از رسمی شدن انتقال 15 میلیون یورویی از فاینورد، حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، مالاسیا 22 ساله روز یکشنبه اولین مرحله تست پزشکی خود را پشت سر گذاشته بود و روز دوشنبه دومین بخش تست را پشت سر گذاشت تا آماده امضای قرارداد شود. مالاسیا که در پست دفاع چپ بازی می کند، با نظر شخص تن هاگ به منچستریونایتد ملحق می شود و در تور تیمش در تایلند و استرالیا حضور خواهد داشت.

یونایتد جمعه به بانکوک سفر می کند و البته خریدهای دیگری هم خواهد داشت. آنها در تلاش هستند تا دی یونگ را از بارسلونا بخرند هر چند که فعلا بارسا در این زمینه مقاومت می کند.  شیاطین سرخ برای جذب لیساندرو مارتینز مدافع میانی 37 میلیون پوندی آژاکس نیز تلاش می کنند و برای خرید کریستین اریکسن دانمارکی نیز به توافق رسیده اند. آنها با جدایی دین هندرسون به دنبال تقویت ترکیبشان در پست دروازه بانی هم هستند.

مالاسیا به همراه وکیلش علی دورسون و پدرش در زمین تمرین منچستریونایتد حضور پیدا کرد تا تست پزشکی را پشت سر بگذارد. انتظار می رود که در ساعات اینده انتقال این دفاع چپ به شیاطین سرخ به صورت رسمی اعلام شود.

4125