تاریخ و ساعت اولین ال‌کلاسیکوی فصل مشخص شد

تاریخ و ساعت اولین ال‌کلاسیکوی فصل مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در بامداد یکشنبه دوم مرداد ساعت 6:30 صبح در ورزشگاه آلیجنت در لاس وگاس مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا پس از پنج سال دوباره در آمریکا دیداری دوستانه با هم خواهند داشت که کل بلیت های بازی به فروش رفته است و به نظر می رسد که یک دوئل تماشایی در پیش خواهد بود.

رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا با خریدهای جدیدش همچون شوامنی و رودیگر در این بازی حضور پیدا می کند. بارسلونا نیز به دنبال جبران عملکرد ضعیفش در فصل گذشته است که فعلا خرید کریستنسن و کسیه توسط این تیم نهایی شده است و در تلاش هستند تا خریدهای دیگری همچون برناردو سیلوا و روبرت لواندوفسکی را هم به سرانجام برسانند تا با قوای کامل به بازیهای پیش فصل برسند.

بارسلونا دو بازی دیگر هم در آمریکا مقابل اینترمیامی تحت مالکیت دیوید بکام و یوونتوس انجام خواهد داد و رئال مادرید هم به جز بارسلونا و تیم تورینی به سراغ تیم آمه ریکای مکزیک نیز خواهد رفت. رئال ، بارسا و یوونتوس به عنوان تنها باشگاه های حامی پروژه سوپرلیگ به نظر می رسد که با برگزاری مسابقات تابستانی خود قصد دهان کجی به یوفا را دارند که مخالف جدی سوپرلیگ است.

4125