فوری؛ دومین خرید منچستریونایتد قطعی شد

فوری؛ دومین خرید منچستریونایتد قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد کریستین اریکسن ستاره دانمارکی با عقد قراردادی سه ساله به منچستریونایتد خواهد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن در حین مسابقات یورو 2020 دچار حمله قلبی شد و در آن موقع تحت قرارداد اینتر بود، ولی بعد از آن، نراتزوری به صورت توافق دو طرفه قرارداد این ستاره دانمارکی را فسخ کرد. بعد از آن اریکسنی که تنها چند قدم با مرگ فاصله داشت، توانست از آن سانحه قلبی ریکاوری کند و در ژانویه گذشته به برنتفورد پیوست تا دوباره بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. او عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت و دوباره نظر باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرد. 

منچستریونایتد از ماه پیش مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن کریستین اریکسن با ایجنت او آغاز کرد و حالا ستاره سابق تاتنهام اعلام کرد که آماده پذیرفتن پیشنهاد شیاطین سرخ می‌باشد. برنتفورد نیز می‌خواست اریکسن را همچنان در اختیار داشته باشد، اما رومانو مدعی است که تماس اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد باعث شد تا اریکسن به پیوستن به این باشگاه بیشتر ترغیب شود. این دومین خرید یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی بعد از تایرل مالاسیا، مدافع کناری فاینورد محسوب می‌شود. 

4416