شماره 7 پرسپولیس به رفیعی می‌رسد؟

شماره 7 پرسپولیس به رفیعی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جدید پرسپولیس فصل آینده چه شماره پیراهنی را می‌پوشد؟

به گزارش فوتبالی،سروش رفیعی پیش‌تر در دو مقطع و در نیم فصل‌های دوم لیگ شانزدهم و هجدهم در پرسپولیس حضور داشت و در نقل و انتقالات تابستانی و پس از درخشش در سپاهان مجدد به پرسپولیس برگشت تا در لیگ بیست و دوم پیراهن قرمز این تیم را بر تن کند.

او که در زمان حضور گابریل کالدرون مازاد شده بود و به شهرخودرو رفت و پس از آن راهی سپاهان شد حالا انگیزه زیادی برای درخشش در پرسپولیس 1401 دارد. سروش که پیش از حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، مدت کوتاهی در شهرخودرو زیر نظر این سرمربی کار کرده بود، حالا برای دومین بار در تیم تحت هدایت او توپ خواهد زد.

این هافبک طراح و تکنیکی در دو دوره حضور در پرسپولیس پیراهن شماره 7 را بر تن کرده بود اما هنوز مشخص نیست او این فصل چه شماره‌ای را بر تین خواهد کرد. پیش از این مدیران پرسپولیس 3 شماره 7، 24 و 12 را بایگانی کرده بودند اما کسی نیست که از علاقه سروش به پیراهن شماره 7 علی پروین بی خبر باشد.

باید منتظر ماند و دید سروش رفیعی در بازگشت به پرسپولیس باز هم شماره 7 علی پروین را از ویترین این باشگاه خارج خواهد کرد تا فصل آینده با شماره مورد علاقه خود به لیگ برتر برگردد یا نه.

7655