رسمی؛ هافبک تیم ملی انگلیس به منچسترسیتی پیوست

رسمی؛ هافبک تیم ملی انگلیس به منچسترسیتی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی خرید کالوین فیلیپس از لیدزیونایتد را با مبلغی بین 45 تا 50 میلیون پوند با قراردادی شش ساله به صورت رسمی تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی پس از توافق شخصی و پشت سر گذاشتن تست پزشکی، باشگاه دوران کودکی خود را ترک کرد. کالوین در آکادمی لیدز رشد کرده بود و زیر نظر بیلسا شکوفا شده بود. کالوین از باشگاه های دیگری هم پیشنهاد داشت اما در نهایت منچسترسیتی را انتخاب کرد. این بازیکن 26 ساله شماره چهار منچسترسیتی را به تن می کند که با رفتن فرناندینیو خالی شده بود.فیلیپس بیان کرد:" بسیار خوشحال هستم که به باشگاه منچسترسیتی ملحق شدم. سیتی برای یک بار دیگر ثابت کرده است که بهترین تیم انگلیس است که ترکیب فوق العاده ای دارد و پپ گواردیولا سرمربی ایست که به درستی بهترین مربی دنیا دانسته می شود. بازی کردن زیر نظر پپ، یادگیری از او و کادر فنی اش و این که بخشی از این ترکیب فوق العاده باشم، چیزی است که به شدت به من انگیزه می دهد. سیتی باشگاهی در سطح جهانی است و تجهیزات فوق العاده ای دارد. حضور در این باشگاه مثل تحقق یک رویاست."

فیلیپس سومین خرید تابستانی منچسترسیتی پس از ارلینگ هالند و استفان اورتگا است و خولیان آلوارز نیز که در زمستان گذشته از ریورپلاته خریده شده بود، با پایان دورانش در تیم آرژانتینی راهی اتحاد شده است.

4125