غیبت بحث برانگیز رونالدو در تمرین منچستریونایتد

غیبت بحث برانگیز رونالدو در تمرین منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی غایب بزرگ تمرین روز دوشنبه منچستریونایتد بود آن هم در حالی که اکثریت بازیکنان برای تمرین زیر نظر اریک تن هاگ برگشته بودند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو به یونایتد اعلام کرده است که قصد ترک این تیم را دارد تا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند. در حال حاضر منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد دلیل غیبت رونالدو را مسائل خانوادگی عنوان کرده اند تا شدت شایعات را کم کنند اما غیبت این ستاره آن هم در روزهایی که درخواست جدایی را داده، به شدت مشکوک و بحث برانگیز است.

در حال حاضر یونایتد در مقابل جدایی رونالدو مقاومت می کند و اعتقاد دارد که این ستاره یک سال دیگر قرارداد دارد و به همین خاطر برنامه ای برای فروش وی ندارند. بازیکنان یونایتد در روزهای اخیر به تدریج به تمرینات برگشته اند و روز دوشنبه اکثریت بازیکنان شامل ملی پوشان در تمرین حضور پیدا کردند اما خبری از رونالدو نبود.

منچستریونایتد با هدایت تن هاگ می خواست از این هفته با تمام قوا آماده تور پیش فصل شود اما نبود رونالدو همه را شوکه کرد. قطعا تن هاگ دوست ندارد که تیمش تحت تاثیر حواشی پیرامون تصمیم ستاره پرتغالی قرار بگیرد. رافائل واران و برونو فرناندز دوشنبه صبح وارد کارینگتون، زمین تمرین یونایتد شدند در حالی که بازیکنانی نظیر رشفورد، سانچو، فن ده بیک و وان بیساکا هفته آینده به تمرینات اضافه شده بودند. تیرل مالاسیا چهره تازه وارد یونایتد نیز از روز دوشنبه به تمرین اضافه شد. این دفاع چپ با 13 میلیون پوند از فاینورد راهی اولدترافورد شده است.

4125