مطهری پس از دیدار با پرسپولیس: دلتنگ بودم/ اردوی خارجی نهایی نشده است

مطهری پس از دیدار با پرسپولیس: دلتنگ بودم/ اردوی خارجی نهایی نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: روزم پس از دیدار با پرسپولیسی‌ها ساخته شد.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری درمورد دیدار با هم تیمی‌های سابق خود در پرسپولیس در جریان تمرین بدنسازی امروز تیم نساجی و سرخ‌پوشان پایتخت در سالن سید جلال حسینی، اظهار داشت: واقعا دلتنگ‌شان بودم. یک حس خوبی گرفتم که بچه‌ها را دیدم. روز خود را با انرژی خیلی خوب شروع می‌کنم زیرا حس دو طرفه و عاطفی خیلی خوبی با بچه‌های پرسپولیس دارم.

وی افزود: از سید جلال هم تشکر می‌کنم که مجموعه را در اختیار ما گذاشت. از هفته قبل هماهنگ کرده بودیم در این هفته بتوانیم سه جلسه در این سالن کار کنیم. امروز دومین جلسه تمرین ما در این مجموعه بود.

مربی سابق پرسپولیس درخصوص تله‌پاتی اش با علیرضا بیرانوند، گفت: با همه بچه‌های پرسپولیس ارتباط خوبی دارم. علی بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و... تک تک آن‌ها واقعا نمونه هستند و از کنارشان بودن و با آن‌ها کار کردن لذت بردم.

مطهری درمورد اینکه آیا تاریخ شروع لیگ برتر را به تیم نساجی اعلام کرده اند، پاسخ داد: به ما گفتند لیگ از ۲۰ مرداد شروع می‌شود اما هنوز قطعی نیست. برای این تاریخ برنامه ریزی کرده‌ایم.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه ابهام در زمان شروع لیگ و بازی سوپرجام کار تیم‌ها را با مشکل مواجه می‌کند، خاطرنشان کرد: خیلی مشکل می‌کند. همیشه گفته ام برنامه ریزی در لیگ ایران سخت است. البته می‌دانم سازمان لیگ هم مسائل و دغدغه‌های خودش را دارد. برای بیست مرداد تیم خود را هماهنگ کرده‌ایم و ان‌شاءالله در آن زمان در اوج کارمان باشیم. هفته آینده یک اردوی داخلی داریم. یک برنامه اردوی خارج از کشور داریم که باید دید نهایی می‌شود یا نه. شنبه برای برگزاری اردوی داخلی به ساری می‌رویم.

مطهری درمورد اینکه آیا کشورمان ظرفیت برگزاری اردو را ندارد، توضیح داد: هرچند امکانات خیلی خاص نیست اما می‌توان با برخی کم و کاستی‌ها کنار آمد و در کشورمان هم کار کرد.

وی درمورد شرجی بودن ساری گفت: شرجی هست اما تمام جوانب کار را برای برگزاری اردو در نظر گرفته‌ام.

9719