یا تمدید یا فروش فوری؛ چرا دورتموند ستاره فرانسوی خود را تحت فشار می‌گذارد؟

یا تمدید یا فروش فوری؛ چرا دورتموند ستاره فرانسوی خود را تحت فشار می‌گذارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل گوئریرو هم‌چنان از سوی مدیریت باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند تحت فشار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، همان‌طور که انتظار می‌رفت، فشار مقامات باشگاه بروسیا دورتموند آلمان روی رافائل گوئریرو روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. در هفته‌های گذشته هم فروش این بازیکن به خرید دیوید رائوم از باشگاه هافنهایم گره زده شده بود و حالا همه چیز با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

خبرنگار نشریه آلمانی بیلد در تازه‌ترین گزارش خود چنین عنوان کرده که زنبورها به رافائل گوئریرو فشار زیادی وارد می‌کنند. سران باشگاه زردپوش آلمانی می‌خواهند که این بازیکن تصمیم خود را سریع‌تر بگیرد و یکی از دو گزینه فروش و ترک باشگاه یا تمدید فوری قرارداد را انتخاب کند. قرارداد این بازیکن با مقامات باشگاه بروسیا دورتموند آلمان تا سال ۲۰۲۳ میلادی اعتبار خواهد داشت و شنیده‌ها حاکی از آن هستند که رافائل گوئریرو نسبت به تمدید قرارداد خود تمایل بیشتری دارد.

علت فشار مقامات باشگاه بروسیا دورتموند روی رافائل گوئریرو به درستی مشخص نیست؛ شاید مصدومیت‌های پر شمار، روند انجام پروژه تمدید قرارداد این مدافع بیست و هشت ساله را کمی سخت کرده باشد. شاید هم زنبورها شدیدا شیفته دیوید رائوم شده باشند و وسوسه خرید مدافع ملی‌پوش و آلمانی هافنهایم، آن‌ها را به فروش رافائل گوئریرو متمایل و ترغیب کرده باشد.

در هر حال، آینده رافائل گوئریرو در چند روز آینده مشخص می‌شود. طبق گزارش اخیر خبرنگار نشریه بیلد، رافائل گوئریرو باید به زودی تصمیم خود را اعلام کند. نشریه WAZ آلمان در روزهای اخیر اعلام کرده بود که رافائل گوئریرو هم‌چنان دوست دارد که در باشگاه بروسیا دورتموند بازی کند.

9404