شاگرد میهایلوویچ در بولونیا همراه با مدافع مالمو دو گزینه خرید جدید میلان

شاگرد میهایلوویچ در بولونیا همراه با مدافع مالمو دو گزینه خرید جدید میلان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان پس از شکست در انتقال بوتمان، به سراغ شاگرد ملی‌پوش و بلژیکی میهایلوویچ و مدافع مالمو می‌رود و آرتور تیت و آنیل احمدهودیچ را یک گزینه ارزان‌قیمت برای جایگزینی آلسیو رومانیولی می‌داند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس ایتالیا، خبرنگار این رسانه در یکی از گزارش‌های اخیر خود مدعی شده که مقامات باشگاه آث میلان در نهایت اسون بوتمان، هدفی که از ماه‌ها قبل با او به توافق رسیده بودند را به باشگاه نیوکاسل یونایتد واگذار کردند و دلیل این شکست را نیز اختلاف فاحش پیشنهاد ارسالی مدیران میلان با مبلغ درخواستی مقامات باشگاه فرانسوی لیل عنوان کرده است.

مدیریت باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان پذیرفت تا مبلغ چهل میلیون یورو همراه با مبالغی به عنوان پاداش که بر اساس عملکرد بازیکن خواهد بود را به مقامات باشگاه لیل فرانسه پرداخت کند.

اکنون اما خبرنگار رسانه اسکای اسپورتس ایتالیا در گزارشی جدید چنین عنوان می‌کند که مدیریت باشگاه آث میلان به دنبال جذب و به خدمت گرفتن آرتور تیت، مدافع بیست و دو ساله و ملی‌پوش بلژیکی می‌باشد که برای باشگاه بولونیا توپ می‌زند و سابقه انجام سه بازی ملی برای تیم ملی بلژیک را نیز در کارنامه خود دارد.

این در شرایطی است که رسانه‌های ایتالیایی از هفته‌ها قبل بر این باور بودند که گلیسون برمر از تورینو، گزینه جایگزین روسونری برای اسون بوتمان می‌باشد.

آرتور تیت هم‌چنین توانایی بازی به عنوان مدافع کناری سمت چپ را نیز دارد و در نبردهای هوایی بسیار قدرتمند می‌باشد. این بازیکن هم‌چنین در طول سی و یک بازی در چهارچوب رقابت‌های سری آ در فصل گذشته موفق به زدن دو گل برای تیم بولونیا شد.

این بازیکن ابتدا به صورت قرضی به باشگاه بولونیا پیوست اما سپس بند خرید شش میلیون یورویی او توسط مدیران این باشگاه فعال شد.

در سوی دیگر، منابع سوئدی مدعی شدند که آنل احمدهودیچ، مدافع شش میلیون یورویی مالمو یک بار دیگر مورد توجه سران آث میلان قرار گرفته است. این بازیکن فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم فرانسوی بوردو سپری کرد و با توجه به سقوط این باشگاه فرانسوی، بند خرید دائمی این بازیکن فعال نشد.

9404