شانس بیشتر دورتموند نسبت به منچستری‌ها جهت جذب ستاره آلمانی هافنهایم

شانس بیشتر دورتموند نسبت به منچستری‌ها جهت جذب ستاره آلمانی هافنهایم

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف در کشور آلمان، به نظر می‌رسد که مدیران زنبورهای آلمانی قصد دارند تا در خصوص به خدمت گرفتن دیوید رائوم که گزینه مورد علاقه آن‌ها می‌باشد و هم‌چنين انتقال رافائل گوئریرو که شرایطش کمی پیچیده شده است، شفاف‌سازی انجام دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان برای جذب و به خدمت گرفتن دیوید رائوم جدی هستند. هم‌چنین از سوی دیگر، انتقال رافائل گوئریرو نیز به شرایطی خاص وابسته است. با توجه به این دو موضوع، مدیریت باشگاه زردپوشان وستفالن می‌خواهد دراین زمینه‌ها به زودی شفاف‌سازی‌ کند. این موضوع به معنای تمدید قرارداد یا ترجیحا اجازه دادن به بازیکن برای ترک این باشگاه آلمانی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال است.

با ارائه یک پیشنهاد خرید با مبلغی معادل رقم بیست میلیون یورو، مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند قطعا رافائل گوئریرو را رها و واگذار خواهد کرد تا بدین وسیله، مبلغی معادل با رقم شش میلیون یورو نیز در زمینه پرداخت مبالغ حقوق و دستمزدها صرفه‌جویی و پس‌انداز کرده و هم‌چنين لیست تیم هم خلوت‌تر و فضای تیم نیز آزادتر شود.

در صورتی که رافائل گوئریرو قبل از پایان یافتن مدت زمان اعتبار قراردادش با مقامات زنبورهای آلمانی تصمیم به جدایی و ترک وستفالن بگیرد، مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند پروژه به خدمت گرفتن دیوید رائوم را پی‌گیری نموده و همکاری خود را با این بازیکن آغاز خواهند کرد. 

این در شرایطی است که اخیرا مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان نیز از علاقه خود به منظور جذب و به خدمت گرفتن دیوید رائوم و انتقال این بازیکن به اولدترافورد خبر داده‌اند. با این اوصاف، شیاطین سرخ شهر منچستر جدیدا تایرل مالاسیا را به خدمت گرفته‌اند و این بدان معناست که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان می‌تواند تلاش جدی‌تر و جدیدی برای به خدمت گرفتن دیوید رائوم انجام دهد.

9404