واکنش شالکه به خبر بازگشت مهاجم سابق رئال‌مادرید به کادر معدنچی‌ها

واکنش شالکه به خبر بازگشت مهاجم سابق رئال‌مادرید به کادر معدنچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی به ویژه رسانه‌های کشورهای آلمان و اسپانیا، مقامات و مدیران باشگاه شالکه 04 آلمان نسبت به موضوع شایعه بازگشت ستاره سابق ماتادورها و گلزن پیشین کهکشانی‌های مادریدی به جمع نفرات کادر فنی معدنچی‌ها ساکت نخواهد ماند و واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های کشورهای آلمان و اسپانیا به ویژه رسانه آلمانی TZ، خبر یا بهتر بگوییم شایعه بازگشت رائول گونزالس بلانکو، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره خط حمله و گلزن نام‌آشنای باشگاه پایتخت‌نشین اسپانیایی یعنی رئال مادرید به عنوان مربی و یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال شالکه 04 روی نیمکت رهبری این باشگاه آلمانی رد و تکذیب شد.

طبق این گزارش و بر همین اساس، در طول هفته گذشته شایعات عجیب و در عین حال جالبی پیرامون بازگشت رائول گونزالس بلانکوی اسپانیایی ملقب به 'پسر نیک سانتیاگو برنابئو' به جمع نفرات و اعضای کادر فنی و نیمکت هدايت باشگاه معدنچی‌های آبی‌پوش آلمانی منتشر شده بود. مهاجم اسپانیایی سابق باشگاه شالکه 04 آلمان قرار بود به عنوان یک مربی به نفرات کادر فنی و روی نیمکت هدایت تیم آبی‌پوشان سلطنتی آلمانی اضافه شود؛ اما هم اکنون همه چیز رد و تمام ماجرا به صورت کامل تکذیب شده است.

بر اساس گزارش اخیر خبرنگار رسانه آلمانی TZ و با تایید رسمی مقامات و مدیران باشگاه آلمانی شالکه 04، هیچ نشست و جلسه‌ای برای انجام گفت‌وگو و هیچ‌گونه مذاکره‌ای برای جذب و به خدمت گرفتن این مربی جوان اسپانیایی در جریان نبوده و هماهنگ نشده است؛ بنابراین اخبار رسانه‌ها و منابع اسپانیایی‌ها کاملا کذب و تماما جزو شایعات هستند.

خبرنگار نشریه اسپانیایی مارکا چاپ شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا با انتشار یک گزارش این خبر را ابتدا اطلاع داده بود. مدیران معدنچی‌ها چند هفته پیش با فرانک کرامر، سرمربی پیشین دیگر باشگاه آلمانی یعنی آرمینیا بیله‌فلد به توافق رسیدند و رائول گونزالس بلانکو دیگر قرار نیست که در کنار این سرمربی و در کادر فنی او روی نیمکت رهبری این باشگاه آبی‌پوش آلمانی حاضر باشد.

9404