عکسی که وینگر برزیلی رئال مادرید در حال جت‌اسکی سواری منتشر کرد

عکسی که وینگر برزیلی رئال مادرید در حال جت‌اسکی سواری منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر در تعطیلات تابستانی هستیم و بازیکنان مختلف دنیای فوتبال برای سپری کردن اوقات فراغت خود راهی مناطق مختلف شده اند تا از این فرصت استفاده کرده و تفریح کنند و علاوه بر دور کردن خستگی فصل پیش از خود، روحیه‌ی خود را هم برای فصل مهم پیش‌رو تقویت کنند؛ فصلی که جام جهانی در آن قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، رودریگو گوئس، وینگر برزیلی رئال مادرید که در فصلی که گذشت یکی از چهره های تاثیر گذار ترکیب رئال مادرید بود و با عملکرد خوب خود و به خصوص زدن دو گل به منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو، توانست تبدیل به چهره ای محبوب میان هواداران رئال مادرید شود، اکنون برای تعطیلات خود، پس از برزیل راهی ایبیزا در اسپانیا شده است، جایی که بسیاری از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال از جمله لیونل مسی و لوییس سوارز به آن جا رفته اند. وینیسیوس جونیور، دیگر وینگر برزیلی رئال مادرید هم برای تعطیلات به ایبیزا رفته است.

رودریگو با انتشار این تصویر که در آن در حال جت‌اسکی سواری است، نوشت:" یکشنبه تابستانی" و بدین ترتیب به تعطیلاتی که در آن حضور دارد اشاره کرد. ایبیزا منطقه ای است که همواره افراد مختلف را برای تعطیلات به خود جذب می کند.

1470