نوری: آقای آجورلو اگر نمی‌توانی یارگیری کنی بگو!/ چرا همه‌چیز در استقلال مخفیانه است

نوری: آقای آجورلو اگر نمی‌توانی یارگیری کنی بگو!/ چرا همه‌چیز در استقلال مخفیانه است

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه وضعیت باشگاه استقلال در این روزها به قدری رازآلود و سرّی شده است که مردم و پیشکسوتان باشگاه نمی‌توانند هیچ خبری از درون آن بدانند.

به گزارش فوتبالی، محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال و ناراحتی هواداران اظهاراتی را مطرح کرد.
به نظر شما آجرلو توانسته به اندازه ۵۰ درصد احمد مددی در نقل و انتقالات موفق باشد؟

قطعاً نتوانسته! البته بازیکنانی که به استقلال آوردند همگی محترم هستند اما قبل از اینکه به این مسائل بپردازیم می‌خواهیم بدانیم چه کسانی به آجرلو مشاوره می‌دهند؟ چه نفراتی هستند که درباره تمدید شدن بازیکنان به آجرلو کمک می‌کنند؟ چه کسانی به آجرلو می‌گویند که قرارداد بعضی‌ها تمدید نشود؟ این چه وضعیت سردرگمی‌است که برای استقلال به وجود آمده!

منظور از سردرگمی چیست؟

سردرگم هستیم چون الان دو روز است که پرسپولیس تمریناتش را آغاز کرده! نساجی از هفته پیش استارت زده! خیلی از تیم‌ها برنامه تمرینی شان را آغاز کرده‌اند اما استقلال هنوز سرمربی اش در ایران نیست. تیم‌های دیگر یارگیری شان را تمام کرده اند ما تازه داریم فکر می‌کنیم که کاوه رضایی می‌آید؟ حسین زاده میرود؟ آن یکی هست؟ این یکی نیست؟ چرا این شرایط برای استقلال به وجود آمده است!

به نظر شما بازیکنانی که توسط آجرلو آمده اند خوب نیستند؟

خوبند! همه جزو نفرات آینده‌دار هستند اما استقلال بازیکن کلیدی میخواهد. بازیکنی می‌خواهد که خبر جذب شدنش مثل بمب در بازار نقل و انتقالات منفجر شود. الان چند روز است که هواداران با خبر بازگشت کاوه رضایی سرگرم هستند اما آیا واقعاً کاوه رضایی همان کاوه رضایی چهار سال پیش است؟ آیا میتواند به همان اندازه با قدرت نوک حمله استقلال بایستد و گل بزند؟ استقلال نفراتی را در وسط زمین، دفاع و جلو می‌خواهد که کار را برایش دربیاورند. این نفراتی که آمده‌اند همه جوان هستند و تا بخواهند در این تیم جا بیافتند زمان می‌برد. استقلال فرصت چندانی دارد که جوانانش را آماده مسابقات کند. شاید با همان ۱۵ امتیاز ۵ هفته اول تکلیف قهرمانی روشن شود.

به نظر شما آجرلو دست تنهاست؟

اگر هم دست تنهاست نباید باشد! چرا یک مدیر یا معاونی کنار دستش ندارد که در بحث نقل و انتقالاتی کمکش کند؟ آجرلو انسان خوبی است، قبول! خیلی‌ها انسان خوبی هستند ولی دلیل نمی‌شود که هر کس خوب است در نقل و انتقالات باشگاهی هم خوب باشد. ما داریم می‌بینیم که او خوب عمل نمی‌کند. آقای آجرلو نمی‌توانی راحت بگو. چرا از پیشکسوتان استقلال مشورت نمی‌گیرد؟ چرا شفافیت در باشگاه استقلال وجود ندارد؟ نکند یک ایجنت برای استقلال تیم می‌بندد؟ سابقه اینجور اتفاقات را در این فوتبال داشته ایم. نکند یک دلال به مدیرعامل مشورت می‌دهد؟ اگر به سالهای گذشته نگاه کنیم همیشه یک نفر در باشگاه استقلال بوده که یک‌تنه بار نقل و انتقالات را به دوش می‌کشید و مدیرعامل هم فقط با بازیکنان عکس می‌انداخت، اما الان آن یک نفر در باشگاه استقلال نیست.

بهتر نیست باشگاه استقلال در این باره به مردم توضیح بدهد؟

احسنت! کار درست همین است! مردم حق دارند بدانند استقلال از کجا مشورت می‌گیرد. با چه مترو معیاری بازیکن جذب می‌کند. اینقدر همه چیز در باشگاه استقلال مخفیانه و رازآلود شده که ما فکر می‌کنیم کسی نمی‌تواند از داخلش خبردار شود. ظاهرا هیچ کس حق ندارد در این رابطه اطلاعاتی داشته باشد. چرا با مردم روراست نیستید؟ اجازه بدهید مردم از این وضعیت نگرانی خارج شوند.

آینده را چطور پیش بینی می‌کنید؟

متاسفانه اصلاً نمی‌توان به آینده چنین شرایطی امید داشت. هوادار استقلال از فردای قهرمانی به جای اینکه سینه اش را جلو بدهد و به قهرمانی تیمش افتخار کند فقط دلشوره گرفته و یکضرب نگران اوضاع تیمش بوده و ۲۴ ساعته هم از قهرمانی تیمش لذت نبرده است!

1470