انتقال رونالدو به بایرن مونیخ در چه صورتی اتفاق می‌افتد؟

انتقال رونالدو به بایرن مونیخ در چه صورتی اتفاق می‌افتد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته روزنامه تایمز به نوعی بمب خبری را ترکاند و اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد، درخواست جدایی از جمع شیاطین سرخ را داده است و بدین ترتیب دیگر نمی خواهد برای فصل آینده در منچستر یونایتد بماند.

به گزارش فوتبالی، پس از این خبر، گمانه زنی ها درباره مقصد آینده کریستیانو رونالدو و اینکه او قرار است به کدام تیم بپیوندد، بسیار زیاد شد و هواداران او و همچنین هواداران منچستر یونایتد و سایر تیم هایی که درباره آن ها حرف زده می شود و گمانه زنی وجود دارد، منتظر هستند تا ببینند در نهایت چه اتفاقی در این زمینه می افتد. از بایرن مونیخ به عنوان یکی از محتمل ترین مقصد های کریستیانو رونالدو نام برده شده است.

به گفته روزنامه بیلد، دو اتفاق باید بیفتد تا کریستیانو رونالدو راهی بایرن مونیخ شود. اتفاق اول مربوط به روبرت لواندوفسکی است. در ابتدا باید ستاره لهستانی از جمع باواریایی ها جدا شود تا رونالدو بتواند به این تیم برود. اتفاق دوم هم مربوط به دستمزد فوق ستاره پرتغالی است. در حقیقت کریستیانو رونالدو اگر می خواهد در بایرن مونیخ بازی کند باید دستمزد خود را کاهش دهد.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقی در این زمینه رخ می دهد.

1470