عکس؛ پیراهن جدید بارسلونا با نام مسی بر تن یک هوادار

عکس؛ پیراهن جدید بارسلونا با نام مسی بر تن یک هوادار

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن، در تابستان 2021 از بارسلونا جدا شد و بدین ترتیب دوران حضور او در جمع آبی و اناری ها خاتمه یافت و لیونل مسی دیگر به تک باشگاهی بودن خود خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا شناخته می شود و با توجه به اینکه در دوران حضور خود در جمع آبی و اناری ها خاطره های بسیار خوبی را برای هواداران بارسلونا خلق کرده است، همواره در دل هواداران بارسلونا جای داشته است و هواداران بارسلونا از او به عنوان یک چهره محبوب یاد می کنند و با وجود جدایی مسی از بارسلونا، هنوز هم می بینیم که هواداران بارسلونا او را دوست دارند.

یک نمونه برای اثبات این ادعا که هواداران بارسلونا همچنان به لیونل مسی فکر می کنند، این است که یکی از هواداران بارسلونا، یک پیراهن جدید بارسا با نام مسی سفارش داده و آن را در خیابان بر تن کرده است.

در واقع به تازگی پیراهن جدید بارسلونا رونمایی شده است و دیگر خبری از حضور مسی در بارسلونا نیست تا پیراهن اورجینال بارسلونا با نام مسی موجود باشد. به همین دلیل این هوادار بارسلونا یک نمونه از پیراهن جدید بارسلونا را با نام مسی سفارش داده است.

1470