رونالدو در دورانی که زیر نظر آنچلوتی بود چه عملکردی داشت؟

رونالدو در دورانی که زیر نظر آنچلوتی بود چه عملکردی داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها دوباره حرف و حدیث جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد بالا گرفته است و گفته می شود که فوق ستاره پرتغالی به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ است چرا که منچستر یونایتد در حال حاضر وضعیت نابسامانی دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که رونالدو امید خود را نسبت به پروژه منچستر یونایتد از دست داده است و می خواهد به جایی برود که بتواند دوباره موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. فابریزیو رومانو و روزنامه معتبر تایمز، خبر درخواست جدایی رونالدو از منچستر یونایتد را تایید کرده اند.

رونالدو در دو فصل 2013/14 و 2014/15 زیر نظر آنچلوتی در رئال مادرید کار کرده است و دو فصل از بهترین فصل های دوران حرفه ای خود را رقم زده است. شاید برخی ها دوباره دوست داشته باشند او را در پیراهن رئال مادرید و زیر نظر کارلو آنچلوتی ببینند.

رونالدو در آن دو فصل در مجموع 101 بازی انجام داد و 112 گل به ثمر رساند و 46 پاس گل داد. فوق ستاره پرتغالی در آن زمان 2 بار کفش طلا به دست آورد و 2 بار هم توپ طلا را برد. از سویی او 4 جام هم با رئال مادرید به دست آورد که لیگ قهرمانان اروپا مهم ترینِ آن ها بود.

1470