ترکیب احتمالی منچستریونایتد در صورت جدایی رونالدو

ترکیب احتمالی منچستریونایتد در صورت جدایی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی خواستار ترک منچستریونایتد شده که در این شرایط اریک تن هاگ مربی هلندی تازه وارد شیاطین سرخ مجبور است که نقشه های خود را کلا دستخوش تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو از مدیران منچستریونایتد خواسته تا در صورت دریافت پیشنهادی رضایت بخش، اجازه جدایی او را صادر کنند.در این شرایط سان به بررسی تغییرات ترکیب شیاطین سرخ در صورت جدایی رونالدو پرداخته است.

سیستم محبوب تن هاگ در آژاکس،  1-3-2-4 بود که احتمالا در یونایتد نیز در همین پست مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی سرژ گنبری وینگر بایرن مونیخ به هدف اصلی یونایتد در تابستان تبدیل شده است. گنبری برای تمدید با بایرن مونیخ به توافق نرسیده و ممکن است که با 40 میلیون یورو راهی یونایتد شود چرا که فقط یک سال از قراردادش با بایرن مونیخ مانده است. تن هاگ از طرفی برای سمت دیگر خط حمله به خرید آنتونی وینگر برزیلی فکر می کند. برونو فرناندز جایگاه خود را در پست هافبک هجومی حفظ می کند و فن ده بیک با حضور مربی هلندی دوباره در ترکیب قرار می گیرد و می تواند زوج فرنکی دی یونگ در خط هافبک باشد. الانگا پدیده 20 ساله سوئدی نیز می تواند در نوک پیکان خط حمله قرار بگیرد. تیرل مالاسیا می تواند در پست دفاع چپ قرار بگیرد. شیاطین سرخ برای خرید وی از فاینورد 15 میلیون یورو هزینه خواهند کرد. مگوایر، واران و دالو می توانند بقیه خط دفاعی را تکمیل کنند و دخیا نیز درون دروازه قرار می گیرد.

در میان بازیکنان ذخیره نیز جیدون سانچو می تواند در هر دو جناح بازی کند و کریستین اریکسن نیز می تواند ذخیره مناسبی برای برونو باشد. 

4125