عکس یادگاری دفاع راست لیورپول با قهرمان فرمول یک

عکس یادگاری دفاع راست لیورپول با قهرمان فرمول یک

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست لیورپول از فرصت برگزاری مسابقات فرمول یک در بریتانیا استفاده کرد تا با ماکس فرستاپن ستاره بلژیکی - هلندی دنیای اتومبیلرانی عکس یادگاری بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فرستاپن که در حال حاضر در تیم ردبول فعالیت می کند، یکی از ستارگان بزرگ دنیای اتومبیلرانی به شمار می رود که در سن 24 سالگی با موفقیت هایی که در سالهای اخیر کسب کرده، هواداران پر و پا قرصی دارد و به نظر می رسد که الکساندر آرنولد دفاع راست لیورپول نیز یکی از علاقمندان به اوست.

آرنولد یکی از بهترین دفاع راست های فوتبال دنیا به شمار می رود که با سرعت و تکنیک خود در سالهای اخیر توانسته به یکی از بازیکنان کلیدی تیم کلوپ تبدیل شود و قطعا در جام جهانی پیش رو نیز در تیم ملی انگلیس نقش مهمی ایفا خواهد کرد و می خواهد به درخشیدن ادامه بدهد.

ترنت از فرصت تعطیلات تابستانی استفاده کرد تا به تماشای مسابقات فرمول یک برود و البته پیراهن خود در لیورپول با شماره 66 را به فرستاپن هدیه داد و پیراهن این راننده توانمند فرمول یک را از او هدیه گرفت.  آرنولد پس از کسب دو جام در فصل گذشته انگیزه بالایی برای فصل پیش رو دارد تا به همراه کلوپ و سایر ستارگان سرخ ها جام های بیشتری را درو کند.

4125