هافبک سابق بارسلونا و بایرن مونیخ مقصدش را مشخص کرد

هافبک سابق بارسلونا و بایرن مونیخ مقصدش را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بوکا جونیورز که در نقل و انتقالات تابستانی سخت به دنبال خرید آرتورو ویدال هافبک شیلیایی سابق اینتر، بارسلونا، بایرن مونیخ و یوونتوس بود، با خبر بدی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، هافبک شیلیایی برای فسخ قراردادش با اینتر به توافق رسیده است و آماده است تا به فوتبالش در آمریکای جنوبی ادامه می دهد و به نظر می رسد که حتی مقصد خود را هم انتخاب کرده است. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که ویدال در آستانه انعقاد قراردادی هجده ماهه با باشگاه فلامینگو برزیل قرار دارد و بدین ترتیب بازیکن شیلیایی دست رد به سینه بوکا جونیورز خواهد زد.

وکیل ویدال ماه هاست که با باشگاه فلامینگوی برزیل در تماس است و حالا به نظر می رسد که توافقات نهایی برای انتقال وی حاصل شده است. بوکا جونیورز در نظر داشت که ویدال را به عنوان مهمترین خرید تابستانی خود به خدمت بگیرد که به نظر می رسد که تیرشان به سنگ خورده است.

حالا به نظر می رسد که بوکا جونیورز باید تمرکز خود را روی جذب ادینسون کاوانی بازیکن اروگوئه ای بگذارد. این بازیکن پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد به بازیکن آزاد تبدیل شده است که هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

4125