حروف جالب روی لباس جدید چند بازیکن پرسپولیس

حروف جالب روی لباس جدید چند بازیکن پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- در تمرین روز گذشته سرخپوشان روی کیت سفیدرنگ تمرینی این تیم شماره نخورده بود بلکه از حروف استفاده شده بود.

به گزارش فوتبالی، اولین تمرین پیش فصل پرسپولیس برای فصل بیست و دومم عصر شنبه در ورزشگاه کاظمی برگزار شد. این تمرین چهره‌ای کاملا متفاوت از تیمی که آخرین بار برای بازی با فجرسپاسی در هفته سی‌ام دور هم جمع شده بود را نمایش می‌داد.

نکته جالب توجه این تمرین اما بدون شماره بودن لباس‌های تمرینی سرخ‌ها بود. پرسپولیس این فصل پرستاره شده و هر یک از این ستاره‌های تازه پیوسته نیز علاقه‌ای به یک پیراهن خاص دارند.

در حال حاضر شماره یک خالی است که بدون حرف و حدیث به بیرانوند تعلق خواهد گرفت. با خداحافظی سیدجلال حسینی پس از سال‌ها این پیراهن بر تن کاپیتان قرمزها نخواهد بود و باید دید آیا باشگاه آن را به بازیکنی دیگری می‌دهد یا خیر. با جدایی محتمل علیرضا ابراهیمی شماره جذاب پنج نیز خالی خواهد شد.

یکی از مهمترین شماره‌های باشگاه پرسپولیس هفت است که سروش رفیعی بار دیگر برای پوشیدن آن ابراز تمایل کرده است. شماره ۸ نیز فصل پیش در شرایطی که احمدنور سال‌ها آن را می‌پوشید با جدایی این هافبک به رضا اسدی رسید اما تکلیف اسدی هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. مرتضی پورعلی‌گنجی ستاره جدید خط دفاع قرمزها به پوشیدن این پیراهن علاقه ویژه‌ای دارد.

در نهایت باید دید ستاره‌های جدید پرسپولیس با چه شماره پیراهنی به میدان خواهند رفت. در تمرین روز گذشته روی پیراهن‌های تمرینی اعضای تیم حروف اول نام و نام خانوادگی آنها درج شده اما عجیب اینکه روی کیت مربیگری سیدجلال KH.A درج شده بود!

7777