دباغی: وظیفه داشتم به اردو بیایم تا در مورد شرایط مصدومیتم تصمیم گیری شود

دباغی: وظیفه داشتم به اردو بیایم تا در مورد شرایط مصدومیتم تصمیم گیری شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت: درحالی که مصدوم بودم در اردو شرکت کردم تا کادر پزشکی در مورد مصدومیتم تصمیم گیری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هاجر دباغی در مورد مصدومیتش و از دست دادن مسابقات کافا اظهار داشت: قبل از اینکه وارد اردو شوم اطلاع دادم که مصدوم هستم. از من خواسته شد که کادرفنی پزشکی تیم ملی شرایطم را بررسی کند. از آنها ممنون هستم. در جلسه اول آسیب دیدگی ام کامل مشخص نبود اما خانم دکتر پردیس نفرزاده تشخیص به مصدومیت دادند و بعد از سی تی اسکن مشخص شد که آسیب چه میزان است. کارهای درمان را انجام داده ام و چند روز دیگر عمل جراحی می کنم.دوران نقاهتم بین یک ماه و نیم تا دو ماه خواهد اما اگر مشکل خاصی پیش نیاید به بازی های لیگ می رسم.
وی در خصوص دلیل حضورش در اردوی تیم ملی با وجود مصدومیت تاکید کرد: من می دانستم مصدوم هستم اما وظیفه ام بود که در اختیار تیم ملی باشم و با تصمیم کادرپزشکی در مورد شرایطم تصمیم بگیرم.

دباغی در مورد شرایط تیم ملی بانوان قبل از اعزام به مسابقات کافا گفت: بچه های جوانی در اختیار تیم ملی هستند اما اعضای تیم با انگیزه اند و به خوبی تمرین می کنند.زمان کمی برای آماده سازی تیم در اختیار بوده اما انگیزه لازم در تیم هست وان شالله دست پر برگردند.
وی در خصوص حضور مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان خاطر نشان کرد: آزمون مربی خوبی است، من از رده های پایه افتخار شاگردی او را دارم. تیم ملی زیر 23 سال با هدایت خانم آزمون در دور قبلی مسابقات کافا قهرمان شد و امیدوارم در این دوره هم نتیجه خوبی بگیرند.

7777