عکس؛ تعطیلات نیمار و کوتینیو در برزیل در زمین والیبال ساحلی

عکس؛ تعطیلات نیمار و کوتینیو در برزیل در زمین والیبال ساحلی

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که تعطیلات تابستانی است، تصاویر مختلفی از تعطیلات بازیکنان مختلف دنیای فوتبال و شیوه ای که آن ها تعطیلات خود را سپری می کنند، منتشر می شود، به تازگی تصویری از ادامه تعطیلات نیمار جونیور، ستاره برزیلی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار در این تابستان تصمیم گرفته است که تعطیلات خود را در کشورش یعنی برزیل باشد و تصاویری که از تعطیلات او منتشر می شود، مربوط به برزیل است. او در روز های گذشته دیداری با رودریگو و وینی جونیور داشت و تیپی به سبک کابوی ها زده بود.

اکنون نیمار جونیور در یک زمین والیبال ساحلی، با فیلیپه کوتینیو، هافبک سابق بارسلونا و بازیکن فعلی استون ویلا دیدار کرده است و آن ها عکس یادگاری هم در کنار هم گرفته اند. البته دیدار این دو فقط مربوط به همین زمین ساحلی نبوده است چرا که آن ها در روز های گذشته هم دیداری با هم داشته اند.

نیمار در این روز ها شرایطش در پی اس جی قدری مبهم است چرا که از یک سو گفته می شود که در لیست فروش و مازاد پاریسن ژرمن قرار گرفته است و از یک سوی دیگر گفته می شود که او می تواند به طور اتوماتیک قرارداد خود را با تیم پاریسی تمدید کند. باید دید که در نهایت چه آینده ای در انتظار او است.

1470