عکس؛ مسی و سوارز در تعطیلات به همراه پسر آسپاس!

عکس؛ مسی و سوارز در تعطیلات به همراه پسر آسپاس!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره حال حاضر پاریسن ژرمن به همراه لوئیس سوارز در این روز ها در تعطیلات است و آن ها در ایبیزا در اسپانیا در کنار هم هستند و تصاویر مختلفی از آن ها منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از جالب ترین تصاویری که از مسی و سوارز در این تعطیلات و در این روز ها منتشر شده است مربوط به عکسی است که مسی و سوارز در کنار پسر یاگو آسپاس، مهاجم سلتاویگو هستند. در واقع یاگو آسپاس، مهاجم 34 ساله سلتاویگو هم به همراه خانواده خود برای این تعطیلات به ایبیزا رفته است و همانطور که مشخص است، در آنجا دیداری با لیونل مسی و لوییس سوارز هم داشته است که پسر این مهاجم اسپانیایی یک عکس یادگاری در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز گرفته است.

به نظر می رسد که مشهورترین بازیکنان دنیای فوتبال در این تابستان برای تعطیلات به ایبیزا رفته اند و ملاقات های جالبی در آن جا میان آن ها شکل می گیرد و می بینیم که بچه های بازیکنان مختلف دنیای فوتبال با ستاره ها عکس یادگاری می گیرند!

مسی فصل مهمی پیش رو دارد چرا که جام جهانی 2022 قطر می تواند آخرین تجربه او در جام های جهانی باشد و به همین علت او به دنبال تقویت روحیه خود در این تعطیلات است.

1470