طعنه رئیس افتخاری بایرن مونیخ به بارسلونا

طعنه رئیس افتخاری بایرن مونیخ به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ اذعان کرد بارسلونا بهتر است پیشنهادات برای روبرت لواندوفسکی را برای خودش نگه دارد، زیرا این ستاره لهستانی در باواریا ماندنی خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و ستاره سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت عمومی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند و بهتر است که سران این باشگاه او را در تابستان با یک مبلغ معقول به فروش برسانند. کاتالان‌ها خیلی وقت است که به دنبال جذب این مهاجم سی و سه ساله هستند، اما به خاطر شرایط وخیم مالی نتوانسته‌ بودندپیشنهاد مناسبی به باواریایی‌ها ارسال کنند. خوان لاپورتا و متئو آلمنی مدیران باشگاه بارسلونا در چند روز گذشته توانستند با فروش حق تلویزیونی خود، حدود 200 میلیون یورو به حساب باشگاه تزریق کنند، اما بایرن مونیخ همچنان 50 میلیون برای لواندوفسکی می‌خواهد. 

هوینس در این باره گفت: "من چیزی راجع به پیشنهاد جدید بارسا نمی‌دانم، اما موضع بایرن روشن است. با چیزی که من از اخبار شنیدم، بهتر است بارسلونا پیشنهاداتش را برای خودش نگه دارد و دیگر تلاش نکند. من تصمیم گیرنده نیستم، اما حرف‌های مدیران بایرن مونیخ کاملاً آشکار است. آن‌ها گفتند که لواندوفسکی باید به قراردادش احترام بگذارد."

4416