خوشحالی کلوپ از تمدید قرارداد با ستاره مصری

خوشحالی کلوپ از تمدید قرارداد با ستاره مصری

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از این که توانسته محمد صلاح را به تمدید قراردادش قانع کند، بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته محمد صلاح سرانجام به تمامی شایعات خروجش از آنفیلد پایان داد و قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که رسانه‌های انگلیسی ادعا می‌کردند صلاح نیز راه مانه را درپیش خواهد گرفت، اما او در مرسی ساید ماندنی شد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، یورگن کلوپ در گفت و گویی با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "این خبر بسیار خوبی برای هوادارن‌مان است تا بتوانند از آخر هفته خود بیشتر لذت ببرند. مطمئنم به خاطر این خبر، چندین نفر در سراسر دنیا جشن گرفته‌اند. واقعا خوشحالم. این بهترین تصمیم برای ما و همچنین برای خودش بود. او متعلق به ماست و حالا لیورپول باشگاه اوست. البته که مدت زیادی طول کشید، اما برای رسیدن به چیزهای خوب، باید صبر داشته باشید. مو یکی از بهترین بازیکنان جهان است و این تعلیق در روند مذاکرات کاملاً منطقی است."

"هیچ شکی ندارم که بهترین سال‌های مو در راه راست. او ماشین گلزنی است. او هر روز سخت تلاش می‌کند و حالا جایزه‌اش را دریافت کرد. در هر فصل قابلیت و توانایی‌های او بهتر می‌شود."

4416