عکس؛ معارفه کیه‌لینی در تیم جدیدش در لیگ آمریکا

عکس؛ معارفه کیه‌لینی در تیم جدیدش در لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیه لینی، مدافع ایتالیایی سابق یوونتوس، برای ادامه دوران حرفه ای خود که به بازنشستگی ختم خواهد شد، راهی لیگ آمریکا شده است و بدین ترتیب به تیم لس آنجلس اف سی پیوسته است؛ تیمی که در همین تابستان گرت بیل را هم به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، کیه لینی که از سال 2004 تا 2022 در یوونتوس حضور داشته است، یکی از با سابقه ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به شمار می رفت در نهایت با پایان فصل 2021/22 راهی لیگ آمریکا شد و یوونتوس را ترک کرد. او از بازی های ملی هم خداحافظی کرده است و دیگر برای تیم ملی ایتالیا بازی نخواهد کرد.

کیه لینی به تازگی در تیم جدیدش یعنی لس آنجلس اف سی معارفه شده است و بدین ترتیب به طور رسمی به عنوان بازیکن این تیم در لیگ آمریکا شناخته شده است. او قرار است در این تیم با گرت بیل هم‌تیمی شود که نکته جالب و قابل توجهی خواهد بود. چرا که این تیم لس آنجلس اف سی، در این تابستان اقدام به جذب همزمان دو بازیکن از لیگ های اروپایی کرده است و کیه لینی را از یوونتوس و گرت بیل را از رئال مادرید به خدمت گرفته است و باید دید که اوضاع برای این تیم چگونه پیش خواهد رفت.

کیه لینی قرار است شماره 14 لس آنجلس اف سی را بر تن کند.

1470